Elk succesvol bedrijf start met het creëren van een sterk merk als fundament voor alle strategische keuzes. Dit fundament is ook bepalend voor de inrichting van je marketing. In een verzadigde markt is het heel belangrijk om te kijken naar hoe je je nu echt onderscheidt. Hoe ga je iets neerzetten waardoor meeting- en eventplanners met een bepaald onderwerp, een ervaring of beleving in gedachte, alleen maar bij jou uitkomen. Met andere woorden: hoe word je de enige optie in het hoofd van jouw ideale klant.
Bovenstaande tekst is geciteerd uit het interview dat Linda Kerkhoven had met Floortje Lopes, branding expert. Zij helpt ondernemers om zichzelf in de markt te zetten vanuit hun onderscheidende kwaliteiten en met een onderscheidende positionering. Maandag 20 september 2021 neemt Floortje locatiehouders en medewerkers mee in de wereld van branding tijdens haar presentatie op het Locatiecongres in het plenaire ochtendprogramma.
Lees het volledige artikel op MeetingMagazine