Een dag om vrij voor te maken.

Locatiecongres

Een inspiratie en kenniscongres voor eigenaren en medewerkers van locaties. Op deze dag maak je kennis met andere locatie branchegenoten en is er ruimte om op informele wijze met elkaar in gesprek te gaan. Je luistert naar boeiende sprekers en kiest een praktische workshoproute die aansluit bij jouw behoefte. Het locatiecongres: een dag om vrij voor te maken!

Maandag 20 september 2021 organiseer ik de tweede editie, klik op de button hieronder voor meer informatie en/of koop direct een ticket. Er zijn dag- en ochtendtickets beschikbaar.

Terugblik

Fort de Batterijen, Nieuwegein

Maandag 3 september 2018

Bekroond keynotespreker Paul Rulkens vertelt over ‘hoe de besten onder ons nog beter kunnen worden’. Verder gaan de locaties in gesprek met andere locatiehouders en leren van elkaars successen en bloopers. In de middag spijkeren ze kennis bij in de kennisklas van twee keer 60 minuten en tenslotte horen ze van meetingplanners wat zij van locaties verwachten. Het congres is voor locatiehouders of -medewerkers die willen groeien met hun locatie en beter willen worden in hun werk.

Ben jij er ook bij?

Maandag 20 september 2021 | Utrecht Centrum

We halen alles uit de kast om jullie, de locatiebranche, die een heftige tijd kent, te inspireren, motiveren en enthousiasmeren zodat iedereen vol energie en positieve zin met praktische kennis en een extra duwtje in de rug, weer mooie meetings gaat faciliteren.

Voor wat extra inspiratie en beweging in het programma wisselen we drie keer van locatie. Een congres in de stad zou je het kunnen noemen. In de middag volg je een netwerkroute die je naar je keuzeworkshop en betreffende locatie leidt. 

Kies jij voor: content, commercieel, contact of creatief?

Verder hebben we in de ochtend weer meetingplanners op het podium en volgen we een masterclass van Floortje Lopes over hoe je met branding van je locatie het verschil maakt. Bij de eindlocatie leer je in een eye-opener interview meer over toegankelijkheid van je locatie van een ervaringsdeskundige (en ook hoe dit geld oplevert). En vervolgens wordt de hele dag samengevat in een improvisatie comedy show.

Kom lekker met de trein en blijf gezellige nabordelen. Wie weet spot en shop je daar ook nog een interessant product bij onze sponsorstands.

Zie ik je dan? Tot 26 augustus 2021 koop je een early bird ticket (zolang de voorraad strekt). 

Groetjes,

Linda

Reviews

Maarten Geurtse
Maarten Geurtse- Eenhoorn Amersfoort (2018)
Lees verder
Het eerste Locatiecongres. Wat kon ik verwachten, ik had eigenlijk geen idee. Maar wat was het tof! Met alleen maar gelijkgestemden een hele dag doorbrengen, het was echt heel leuk. Niet alleen daarom maar ook omdat het tot in de puntjes was verzorgd.
Jacintha Ruppert-Koenders
Jacintha Ruppert-Koenders - Meetables (2018)
Lees verder
Het Locatiecongres, was er een om niet te vergeten. Top georganiseerd. Gevarieerd programma, goed opgezet, prachtige locatie, leuk om collega's te ontmoeten. Petje af voor Linda, wat een lef om dit te doen.
Birgit van der Woning
Birgit van der Woning- Kameryck (2018)
Lees verder
Het locatiecongres is één van de leukere congressen waar ik ben geweest de afgelopen jaren. Uiteraard heeft zowel de locatie als het weer daaraan bijgedragen, maar ik was vooral erg enthousiast over het programma.
Samantha van Londen
Samantha van Londen- Grytte (2018)
Lees verder
De sfeer op het congres was erg prettig, veel ruimte om elkaar te leren kennen, kennis op te doen en op een verassende locatie. Daarom zijn wij ook met het hele team gegaan om te zorgen dat iedereen zijn kennis kon op doen en dat ook weer in het werk kan gebruiken.
Bart Huisinga
Bart Huisinga- Bartmanzboot (2018)
Lees verder
Tijdens het Locatiecongres is het vooral erg leuk om branchegenoten te ontmoeten en met hen ervaringen en ideeën uit te wisselen. En met de organisatie in Linda’s handen is het altijd sowieso een succes!
Previous
Next

Recente artikelen

Instagram Locatiecongres

NA DE ANNULERING KON IK WEER SLAPEN • De afgelopen anderhalf jaar stond in het teken van annuleren, incalculeren en improviseren. Meeting Magazine ging in gesprek met drie organisatoren die terugkijken op een roerige periode, maar gelukkig ook een mooi toekomstperspectief hebben.  Linda Kerkhoven helpt locaties met hun branding en marketing. Op 20 september stond haar tweede editie van het Locatiecongres gepland, een kennisvent speciaal voor locatiehouders en -medewerkers. “Anderhalf jaar na het eerste congres had ik weer de behoefte en de zin om opnieuw dit congres te organiseren. Toen brak ineens de coronapandemie uit.  In eerste instantie dacht ik, laat maar. Maar na een paar maanden wilde ik toch iets voor de locaties doen: een leuke positieve dag organiseren met inhoudelijke sessies, goede sprekers en de mogelijkheid om kennis uit te wisselen.  Lees het volledige artikel op @meetingmagazine en/of via de link in bio!
HET LOCATIECONGRES GAAT NIET DOOR • Ondanks alle inzet is het Locatiecongres 2021 geannuleerd. De reden heeft echter ook iets moois: locaties kunnen personeel niet missen vanwege drukte in de agenda.  Misschien had je het persbericht al ergens voorbij zien komen? Zo niet lees hieronder verder.  “Linda Kerkhoven initiatiefnemer van het kennisevent voor locatiehouders en medewerkers vertelt waarom ze ruim drie weken voor het event al de knoop doorhakte om te annuleren. “Omdat de kaartverkoop tegenviel bedacht ik dat dat meerdere oorzaken zou kunnen hebben maar helemaal zeker wist ik het natuurlijk niet. Ik besloot met de billen bloot te gaan en deelde onder mijn directe netwerk dat een persoonlijke uitnodiging had ontvangen de status van de inschrijvingen. Niet als een smeekbede om een kaartje te kopen maar vooral om inzicht te krijgen.  Er is een logische verklaring. Kleine locatiehouders zetten door onderbezetting liever geen kruis in de agenda. Ze lopen dan omzet mis en maken ook nog eens extra kosten voor het kopen van een kaartje. Bij grotere locaties is de spoeling aan personeel dun en omdat de aanvragen toenemen kunnen ze eigenlijk geen personeelskrachten missen. Natuurlijk waren er ook reacties zoals de budgetten zijn bevroren of er is geen geld, maar dat waren er gelukkig slechts enkelen.”  “Een nieuwe datum prikken wordt weer koffiedik kijken. Iedereen is een beetje dolende op dit moment. Het programma staat als een huis dus in principe is het copy-paste naar 2022.”  #locatiecongres #eventsnl #events #locaties #congreslocatie #eventlocatie #vergaderlocatie
Voor het #locatiecongres in #utrecht zocht ik naast een praktische start en eindlocatie, natuurlijk de meest inspirerende locaties voor de keuzeworkshops.  In mijn persoonlijke top 3 staat @kanaal30 met het bijbehorende @cafekeet . Als ik daar ben gaat de creativiteit als vanzelf stromen. In ieder hoekje of gaatje zie je wel iets leuks. Ik nam Lieselore van Dijkhuizen die de keuzeworkshop CONTACT gaat verzorgen (maar ook dagvoorzitter is) alvast mee voor een sneakpreview. En… ze wilde Frank Leenders de broedplaatsbaas zoals ze hem daar ook weleens noemen wel even interviewen.  Handig dan kon ik @lindaoplocatie me concentreren op het filmen en me vasthouden aan de steigerbuizen want we gingen de hoogte in 😉  Ben jij erbij maandag 20 september? Check de link in bio voor tickets. Voor locatiehouders en medewerkers.  #locatie #locatiecongres #congreslocatie #eventlocatie #vergaderlocatie #broedplaats #utrecht #locatiecongres #lindaoplocatie
Roer om, actie in de taxi en schop onder je kont 😉  Denk jij dat de evenementen en meetingmarkt straks hetzelfde is als voor Corona? Afgezien van maatregelen andere vormen en flexibiliteit, denk ik dat event- en meetingplanners juist nu op zoek zijn naar wat anders.  Locaties moeten meer concept denken en helder uitdragen waar ze uniek in zijn. Als je dit op een passende authentieke creatieve manier via social media onder de neus drukt bij jouw toekomstige boekers, val je op en krijg je volgers. Immers, zij willen geïnspireerd raken en jij kan ze op ideeën brengen van jouw mogelijkheden, unieke concepten en creatieve arrangementen.  @kirstenjassies deelt tips en tricks voor pakkende content!  Kick-ass content
Met de gedachte dat locaties, meer authentieke creatieve content zouden moeten gaan produceren, kwam ze uit bij Kirsten Jassies socialmedia trendwatcher, instagram expert, auteur trainer en spreker. Kirsten is Linda's persoonlijke inspiratiebron en daarom niet gek dat ze haar heeft uitgenodigd om een één uur durende kennisworkshop te verzorgen op het Locatiecongres. De boeken van Kirsten, Instaproof en Kick-ass content, liggen op haar nachtkastje (echt!) en hopelijk straks ook bij veel locatiemedewerkers. 'Ik vind Kirsten gewoon een tof wijf. Ze is heerlijk authentiek en motiveert je om lekker laagdrempelig en toch helemaal op je eigen manier aan de slag te gaan met het vertellen van jouw verhaal.'  ➡️ Lees het volledige artikel op @highprofileevents  ➡️ Koop t/m 26 augustus nog een early bird ticket voor het Locatiecongres en geef jouw locatieplannen een boost! Link in bio!!  #locaties #content #marketing #communicatie #contentcreatie #events #locatiecongres #vergaderlocatie #theater #museum #hotel #congreslocatie #inspiratielocatie #trainingslocatie #buitenlocatie #landelijkelocatie #buitenplaats #landgoed #kasteel