Over Linda

Linda Kerkhoven is locatie-ervaringsdeskundige. Ze heeft aan alle kanten van de vergadertafel gezeten voordat ze in 2011 bedacht om haar kennis en ervaring te delen met locatiehouders. Zij runde als locatiemanager een kleinschalige vergaderlocatie met drie vestigingen, werkte bij een online portaal voor bedrijfsuitjes en zat aan de boekerskant toen ze als management assistente werkte voor verschillende bedrijven. 

Ze is een enthousiaste creatieve ondernemer met wel duizend ideeën op een dag. Die creativiteit komt goed van pas bij het realiseren van aantrekkelijke content voor haar opdrachtgevers en bij het bedenken van inspirerende programma’s voor haar evenementen.  

Heb jij al LOL gehad vandaag?

Toen ik na veel wikken en wegen en honderden domeinnamenchecks bedacht dat het gewoon Linda op Locatie moest zijn realiseerde ik mij pas later dat het afgekort LOL was. Heel even twijfelde ik of ik dan wel serieus genomen zou worden maar als snel stond het voor mijn eigen kernwaarde in dit ondernemerschap. Het helpt me om keuzes te maken en maakt het soms ook simpel. Ga ik er lol aan beleven? Doen. Geen lol? Denk er nog eens goed over na Lin ;).

Ideeën bedenken en plannen maken voor een locatie en dit vervolgens uitwerken in tekst en beeld, dat vind ik heerlijk om te doen. Lekker dromen en samen een uniek concept bedenken. Locaties (medewerkers) inspireren om er meer uit te halen of te helpen met praktische tips, dat geeft voldoening. Verder ben ik een verbinder pur sang en vind het leuk om mensen met aanvullende diensten of kennis met elkaar in contact te brengen.

De verschillende locatiebezoeken voeden mijn inspiratie en creativiteit. Live ‘binnenkijkers’ noem ik het weleens. Vroeger moest ik het doen met beelden uit een magazine of een programma op tv, maar nu mag ik het zelf op locatie beleven. Droombaan? Ja!

Instagram Linda op Locatie

BUITEN BEWEGEN TIJDENS JE EVENT • De Locatietours waarbij we buiten bewegen - wandelen of fietsen van locatie naar locatie - integreren in de programma’s zijn gemiddeld gezien meer succesvol dan edities waar we dit minder doen.  Voor Janine van @dutchoutdoors.nl is hier een logische verklaring voor. Zij zegt: “Buiten bewegen maakt je creatiever, positiever en daarmee ook productiever. “  Op de Utrechtse Heuvelrug vind je veel locaties waarbij het naar buiten gaan heel logisch is. Tijdens de @locatietour op 20 oktober 2022 bezoeken we er acht die aan de rand of midden in het bos liggen.  Hoe integreer je een buiten bewegen programma in je event? En waarom is dit nuttig om te doen? Janine en Eva delen tips en tricks. En…. ze nemen ons mee naar buiten!  ➡️ Ter overdenking voor locaties: Hoe faciliteer of stimuleer jij jouw gasten om tijdens hun meeting naar buiten te gaan om te bewegen?  #locatietour #utrechtseheuvelrug #driebergen #zeist #visitutrechtregion #utrechtregion #eventlocatie #congreslocatie #buitenlocatie #groenelocatie #vergaderlocatie #outdoor #outdoorprogramma #eventmanager #meetingplanner
BALLETJE TRAPPEN • Niet mijn meest charmante foto maar wel authentiek haha. (En hij ⚽️ ging zeker wel over het net.)  Even een throw back naar de @locatietour in 2017 toen we ook in de regio Utrecht locaties bezochten en we de KNVB-campus bezochten. (Ja heel tof voor events!)  We ontkomen er niet aan, we vallen iets in herhaling. Is dat erg? Nope. Waarom? Het bestand van eventplanners is niet meer precies hetzelfde als vijf jaar geleden. Bovendien vernieuwen deze locaties ook en dus moet er weer een ander interieur of exterieur op je netvlies.  We gaan deze editie dus weer een balletje trappen maar ook weer een andere voetvaardigheid oefenen.  Lekker buiten bewegen want dat is ons thema deze editie van de #locatietour.  Ben je eventmanager of meetingplanner en heb je 20 oktober nog vrij in je agenda? Ga dan mee inspiratie opdoen. We beleven in totaal acht locaties op de Utrechtse Heuvelrug. (Info en aanmelden via de link in bio)  #locatietour #lol #lindaoplocatie #voetbal #teambuilding #locaties #eventlocatie #congreslocatie #utrechtseheuvelrug #utrechtregion #eventlocatie #vergaderlocatie #meetings #meetingvenue #utrecht #zeist
OP ZOEK NAAR BUITENKUNST • Donderdag 20 oktober 2022 is alweer de derde @locatietour van dit jaar!  Een echte herfsteditie waarbij we lekker veel buiten zijn en er ook letterlijk en figuurlijk beweging in het programma zit.  We hebben het in de ochtend over geluk met @merijnruis en in de middag gaan we dat ook ervaren. Hoezo?! Buiten zijn bevordert je geluksgevoel zo zegt @dutchoutdoors.nl Zij vertellen je er 20 oktober meer over!  Bij de opnames van de eerste sneakpreview waarbij we op de fiets sprongen en op zoek gingen naar buitenkunst op de Utrechtse Heuvelrug realiseerde ik het me.  Ja… buiten maakt gelukkig. Het was een super leuke ochtend met veel bloopers en lol. 😉  PS: Ben je meetingplanner ga dan mee en check de link in bio @locatietour  PS: Heb je zelf (of werk je op) een locatie? Dan dit ter overdenking. HOE faciliteer jij het naar buiten gaan voor je gasten? Deze locatie bijvoorbeeld maakt het aantrekkelijk doordat je buiten kunst en creativiteit vindt.  #locatietour #locatie #eventlocatie #buitenlocatie #buitenbusiness #groenelocatie #inspiratieoplocatie #kunstroute #congreslocatie #utrechtseheuvelrug #utrechtregion #eventprofsnl #eventsnl
BLOTE BILLEN IN HET BOS • Het nodigt je uit om even stil te staan (of om in te zoomen).  Deze blote mannen billen hangen in het bos op het landgoed (rondom een #congreslocatie en diverse #vergaderlocaties) dat we gaan bezoeken tijdens de Locatietour outdoor op de Utrechtse Heuvelrug. En dit is niet de enige verrassing. Als je goed om je heen kijkt en daar door de natuur wandelt raak je vanzelf geïnspireerd door kunst.  Blote (mannen) billen in het bos…. #whatelse  Meld je volgende week aan voor de Locatietour op 20 oktober en blok deze dag in je agenda!  [De @locatietour is een inspiratie-event voor eventmanagers en meetingplanners. Het is een concept van @lindaoplocatie Deelname is kosteloos. Deze editie wordt georganiseerd in samenwerking met Utrecht Convention Bureau en RBT Heuvelrug en Vallei. ]  #events #eventsnl #evenement #meetingplanner #eventmanager #eventprofsnl #executiveassistant #directiesecretaresse #managementassistent #eventbureau #congresbureau