Over Linda

Linda Kerkhoven is locatie-ervaringsdeskundige. Ze heeft aan alle kanten van de vergadertafel gezeten voordat ze in 2011 bedacht om haar kennis en ervaring te delen met locatiehouders. Zij runde als locatiemanager een kleinschalige vergaderlocatie met drie vestigingen, werkte bij een online portaal voor bedrijfsuitjes en zat aan de boekerskant toen ze als management assistente werkte voor verschillende bedrijven. 

Ze is een enthousiaste creatieve ondernemer met wel duizend ideeën op een dag. Die creativiteit komt goed van pas bij het realiseren van aantrekkelijke content voor haar opdrachtgevers en bij het bedenken van inspirerende programma’s voor haar evenementen.  

Heb jij al LOL gehad vandaag?

Toen ik na veel wikken en wegen en honderden domeinnamenchecks bedacht dat het gewoon Linda op Locatie moest zijn realiseerde ik mij pas later dat het afgekort LOL was. Heel even twijfelde ik of ik dan wel serieus genomen zou worden maar als snel stond het voor mijn eigen kernwaarde in dit ondernemerschap. Het helpt me om keuzes te maken en maakt het soms ook simpel. Ga ik er lol aan beleven? Doen. Geen lol? Denk er nog eens goed over na Lin ;).

Ideeën bedenken en plannen maken voor een locatie en dit vervolgens uitwerken in tekst en beeld, dat vind ik heerlijk om te doen. Lekker dromen en samen een uniek concept bedenken. Locaties (medewerkers) inspireren om er meer uit te halen of te helpen met praktische tips, dat geeft voldoening. Verder ben ik een verbinder pur sang en vind het leuk om mensen met aanvullende diensten of kennis met elkaar in contact te brengen.

De verschillende locatiebezoeken voeden mijn inspiratie en creativiteit. Live ‘binnenkijkers’ noem ik het weleens. Vroeger moest ik het doen met beelden uit een magazine of een programma op tv, maar nu mag ik het zelf op locatie beleven. Droombaan? Ja!

Instagram Linda op Locatie

SPARRINGSESSIE OP DE BOERDERIJ• Het gaat goed met de verbouwing bij de BrielseBoer. Wat een prachtige ruimte voor evenementen en dat onder de rook van Rotterdam.  Ik mocht weer een dagdeel meedenken en sparren. Super leuk om te doen. Enkele knopen doorgehakt en vooral gedacht in mogelijkheden die eerst onmogelijk leken 😉  De sessie afgesloten met een stappenplan. Ze kunnen weer verder.  Wat een heerlijke middag was het in het zonnetje op de boerderij. Love my job en helemaal als je weer wat partijen aan elkaar kan verbinden.  Tevreden opdrachtgever en vooral… ze hebben weer zin en inspiratie om door te pakken.  #locatieadvies #adviesplan #sparringsessie #boerderij #brielle #zwartewaal #rotterdam #eventlocatie #trainingslocatie #congreslocatie #locaties #locatie #eventprofsnl #lindaoplocatie
MINI HUISKAMERS • Ik houd van creatieve zelfmaak ideeën. Zoals deze knusse tafeltjes in de open ontvangst- en loungeruimte bij @theaterdeveste .  Ze wilden hiermee een soort huiskamer gevoel creëren. En echt… het werkt. Ik had een gezellig gesprek en voelde me welkom en thuis.  Een knusheid oplossing voor in een grote ruimte. En die lampjes… ja die hangen ook in mijn tent op de camping 😉 Batterij erin en met een trektouwtje aan/uit. Love it 🤩💡  #theaterlocatie #delft #tafeldesign #styling #stylingtips #lampje #locatieinspiratie #inspiratie #creativiteit #congreslocatie #eventlocatie
HET LOCATIECONGRES GAAT NIET DOOR • Ondanks alle inzet is het Locatiecongres 2021 geannuleerd. De reden heeft echter ook iets moois: locaties kunnen personeel niet missen vanwege drukte in de agenda.  Misschien had je het persbericht al ergens voorbij zien komen? Zo niet lees hieronder verder.  “Linda Kerkhoven initiatiefnemer van het kennisevent voor locatiehouders en medewerkers vertelt waarom ze ruim drie weken voor het event al de knoop doorhakte om te annuleren. “Omdat de kaartverkoop tegenviel bedacht ik dat dat meerdere oorzaken zou kunnen hebben maar helemaal zeker wist ik het natuurlijk niet. Ik besloot met de billen bloot te gaan en deelde onder mijn directe netwerk dat een persoonlijke uitnodiging had ontvangen de status van de inschrijvingen. Niet als een smeekbede om een kaartje te kopen maar vooral om inzicht te krijgen.  Er is een logische verklaring. Kleine locatiehouders zetten door onderbezetting liever geen kruis in de agenda. Ze lopen dan omzet mis en maken ook nog eens extra kosten voor het kopen van een kaartje. Bij grotere locaties is de spoeling aan personeel dun en omdat de aanvragen toenemen kunnen ze eigenlijk geen personeelskrachten missen. Natuurlijk waren er ook reacties zoals de budgetten zijn bevroren of er is geen geld, maar dat waren er gelukkig slechts enkelen.”  “Een nieuwe datum prikken wordt weer koffiedik kijken. Iedereen is een beetje dolende op dit moment. Het programma staat als een huis dus in principe is het copy-paste naar 2022.”  #locatiecongres #eventsnl #events #locaties #congreslocatie #eventlocatie #vergaderlocatie