Laat je inspireren en vertaal naar jouw eigen locatie

Referenties

Referenties

Gastblog Experts | Greater Venues | Linda Kerkhoven

Uitgelicht:


"Tevreden klant? Vraag om een referentie voor op uw website. Soms kan iemand ook spontaan in een mail u (of eigenlijk uw locatie) een compliment geven. Vraag dan aan die persoon of u zijn/haar reactie mag ‘quoten’ en/of de naam van die persoon en/of het bedrijf mag noemen. Behalve op uw website is het ook mogelijk om reviews te plaatsen/vragen op andere mediakanalen zoals: Google, Facebook en Linkedin.

Heeft u er wel eens aan gedacht dat er online over uw locatie wordt gepraat? Positieve maar ook negatieve beoordelingen worden steeds vaker op Twitter gedeeld. In zo’n geval hoeft u er niet om te vragen maar is een antwoord, een bedankje of een tweet met een oplossing voor de klacht gepast. Het is dus goed om op de hoogte te zijn van die berichten. Door bijvoorbeeld het aanmaken van een ‘zoekkolom’ in een ‘social media dashboard‘ met de naam van uw locatie op verschillende manieren gespeld, filtert u deze berichten er eenvoudig uit.

Tijdens eens van mijn social media workshops noemde een cursist een leuk voorbeeld. Zij was in een restaurant waarbij op de rekening stond: “Tevreden? Deel het op Twitter. Ontevreden? Vertel het ons persoonlijk.”

Klik hier voor het volledige artikel

LOL, 13 november 2013