Laat je inspireren en vertaal naar jouw eigen locatie

Personal touch

Personal touch

Ondernemen met ‘personal touch’, wat mij betreft de toverwoorden voor een succesvol 2013.

De ‘p’ van persoonlijk komt niet voor niets terug in mijn ‘vergaderlocatiescan’. Kies voor een concept wat bij jou past, waar je blij van wordt en waar je met passie en enthousiasme over kunt vertellen.

Laat duidelijk merken aan jouw (toekomstige) gasten/klanten dat je het waardeert dat ze belangstelling hebben in jouw locatie. Neem de tijd voor een eerste telefonisch contact of locatiebezoek. Vergeet niet om ook interesse te tonen in degene aan de andere kant van de tafel. Informeer naar het soort bedrijf, de functie/rol van degene die je spreekt, de groepssamenstelling en het doel van de bijeenkomst. Denk mee en stel je flexibel op. Je zal zien dat er leuke persoonlijke interacties ontstaan en het verkopen van jouw concept, verloopt dan eigenlijk heel natuurlijk.

Iets voor jou om over te na te denken bij je 'things to do lijstje voor 2013'? Wat is jouw concept? Hoe persoonlijk run jij je locatie? Benieuwd naar de andere 10 P's uit mijn vergaderlocatiescan?

Ik sta altijd open voor een 'Persoonlijke kennismaking' ;)

LOL, december 2012