Laat je inspireren en vertaal naar jouw eigen locatie

Locaties op LinkedIn

Zitten jouw (potentiële) klanten op LinkedIn? Als je daarop bevestigend kunt antwoorden, moet je je vervolgens afvragen of jij er dan ook niet ‘als persoon' maar ook met een 'bedrijfsprofiel’ op vertegenwoordigd moet zijn. En als dat al zo is, dan is het aan te raden om eens met een ‘frisse blik’ naar je profiel te kijken. Dat is het advies van Liesbeth Jansen, LinkedIn expert.

“Locaties kunnen zich profileren op LinkedIn mits goed gehanteerd. Als er wordt gezocht op jouw locatie of eigen naam ‘worden er al snel ‘social media’ profielen getoond, ook van LinkedIn, zie het als je visitekaartje. De presentatiemogelijkheid op LinkedIn is een interessant marketingmiddel voor locaties. Een foto met link naar je locatiewebsite, een overzicht van je arrangementen, video van je locatie enz.... en dat allemaal zichtbaar op je profiel.

LinkedIn zorgt voor verbinding. Verbinding met branche-organisaties, huidige en potentiele klanten, leveranciers maar “je moet er wel iets mee doen!”

Linda, 18 maart 2014

PS: Wil je ook je visitekaartje afgeven op LinkedIn en leren hoe je ‘er meer uithaalt?’, kom dan naar de expert inspiratieworkshop van Linda op Locatie