Laat je inspireren en vertaal naar jouw eigen locatie

Focus is vooruitgang

Focus is vooruitgang

Locaties zullen dit jaar flink hun best moeten blijven doen om dat kleine stukje markt te veroveren. Budget voor externe bijeenkomsten is er niet of nauwelijks en wordt er een externe locatie gezocht dan is men kritisch in de keuze.

Focus in marketingjargon: “ Een concurrentiestrategie waarbij de onderneming zich richt op kleine segmenten in de markt (niches) die tot interessante segmenten kunnen uitgroeien”

Focus, daar draait het nu om! Waarop ga jij je als locatie het komende jaar focussen? Welk stukje markt wil jij veroveren? En wat kun je zelf bieden? Waarin blink jij uit? Is dat jouw bijzondere locatie, de mooie inrichting, de centrale ligging, het unieke concept, het heerlijke eten of misschien wel de leukste activiteit. En wat wordt jouw voornaamste doelgroep en kun je je daarop focussen? Denk aan luxe directievergaderingen, no-nonsense bijeenkomsten, cursussen en trainingen of misschien wel familiedagen?

Allemaal dingen om over na te denken bij het maken van je plannen voor het nieuwe jaar.

Veel succes daarmee en niet vergeten: focus is vooruitgang!

LOL, januari 2012