Workshops speciaal voor locaties en branchegenoten
Reputatiemanagement

Workshop online reputatiemanagement voor locaties

Hoe wordt er over jou (-w locatie) gepraat en geschreven?


Wat weet jij over online reputatiemanagement? Hoe zien 'anderen jouw locatie'? Krijgen ze de juiste indruk, het gewenste gevoel na het bezoeken van je website of het lezen van berichten op social media. Wat als iemand een negatief bericht over jou schrijft, bijvoorbeeld in de vorm van een review. Hoe moet je dan reageren en reageer je bijvoorbeeld ook als iemand iets positiefs over je schrijft? (Lees ook mijn blog hierover op High Profile Events en je snapt de foto van het bad hiernaast)

Robert Spakman (eigenaar van MeetingReview) is specialist in 'online reputatiemanagement' en kan ons daar alles over vertellen. Ik (Linda) zie dan ook kansen voor 'locaties' mits op de juiste manier ingezet. Zoals ik het nu begrijp is een review vooral een middel om online invloed uit te oefenen op je reputatie. Dit kan positief en negatief uitpakken maar het belangrijkste hierin is, dat je bewust raakt van je online reputatie en daardoor op gepaste wijze kunt handelen.

Robert en ik gaan jou in een 'praktische inspiratieworkshop' (Robert als kennisexpert en ik als side-kick en visie/vertaling naar het product 'locatie) inspireren, met veel voorbeelden (ook niet branchegerelateerd). We geven jou vooral praktische handvatten om direct aan de slag te gaan. Hoe verzamel je klantbeoordelingen en hoe benut je die optimaal? Je denkt hierover zelf ook actief mee en na afloop krijg je alle ideeën netjes uitgewerkt toegestuurd. Bekijk de filmimpressie .

Deelname kost 195 Euro p.p. (excl. btw, incl. koffie/thee en lunch). Groepsgrootte max 10.  Wil je meer info of direct inschrijven? Gebruik hiervoor het contactformulier, en vergeet niet te vermelden welke workshop het betreft.