LOL in het nieuws

Interview Linda op Locatie

Boek: Locaties 2013 | Uitgeverij: High Profile Locaties BV
Artikel: Linda op Locatie | Wees oprecht, de opdrachtgever voelt dat, door Barbara van Baarsel

 

Uitgelicht:

Wat is jouw werkwijze? 'Allereerst ga ik op gesprek om de locatie te bekijken. Ik wil dan alles weten: waarom komt men naar deze locatie, wat is de doelgroep, hoe zou je hen nog beter kunnen benaderen? Maar het allerbelangrijkste is: wat maakt deze locatie uniek en wat is dat het onderscheidend vermogen? Veel locatiehouders noemen dan hun flipovers, beamers en andere faciliteiten, maar dat wil ik juist niet horen. Het lijkt mij logisch dat die aanwezig zijn in een vergader- en of evenementenlocatie. Samen gaan we kijken naar de USP's (unique selling points) en daar komt mijn eigen creatieve inbreng aan bod."

"Binnen in een locatie vind ik teksten vaak inspirerend; storytelling, een verhaal over de locatie, jaartallen, visies van de eigenaar enzovoort. Dat maakt het pand persoonlijk en op die wijze krijgen mensen empathie voor de locatie en diens medewerkers. Ten slotte kan ik alleen nog zeggen dat oprechte interesse en aandacht opgemerkt wordt, ook door een potentiële opdrachtgever."

Download het volledige artikel hier.

Ook gepubliceerd op de website van Greater Venues